گل پسرم سامیارگل پسرم سامیار، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شازده کوچولو

سوپرایز

1393/2/20 13:25
نویسنده : مامان جون
191 بازدید
اشتراک گذاری

توی اتاق زایمان بعد از صلواتی که فرستادن و فهمیدم نی نی بدنیا اومدهخندونکپرستارم گفت:به به چه پسریتعجبتعجبتعجببا خنده گفتم نه بچم دختره.که دیدم همه تعجب کردنتعجبو گفتن نه بچه پسرهزباناول فکر کردم دارن باهام شوخی میکنن که دکتر اتاق عملم(خانم دکتر شکری) گفت:نشونش بدین تا شومبولش رو ببینهخندونکووقتی اوردن جلوم گفتم وای چقدر شبیه مامانمه انگار مامانمو زاییدم که یک دفعه اتاق ترکید از خنده.که خانم دکتر گفت:مامانت رو ول کن شومبولشو ببین.ولی اون لحظه من زیباترین و شیرین ترین موجود دنیا رو دیدمزیباتکه ای از وجودم بود که داشت دست و پا میزد و لباش میلرزید با موهای سیخ سیخی.و چه خوردنی بود اون لبای سرخشخوشمزهو سریع لای پتو پیچیدنش و با صدای ارومی که بیشتر شبیه صدای پیشی بود گریه کرد و ازشون خواستم تا بیارنش پیش خودم که خوشبختانه قبول کردن و نزدیک صورتم که بود لباشو میمالید به لپم و من به این زیبایی مادر شدم و اردیبهشت برایم بهشت شد.بهشتی که پسرم برایم زمینی کردفرشته.و تو بغلم بود تا بقیه کارهای عمل تمام بشه و فشار خونم از شدت این هیجان توصیف نشدنی شد16محبت.و به این نتیجه رسیدم که سونوی مامانم دقیق تر از سونوی دکتراستدرسخوان

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سحر
22 خرداد 93 19:27
سلام، تولد نی نی نازتون و مادر شدن شما رو تبریک میگم، به من هم سر بزنید.
خاله حدیث
22 خرداد 93 20:33
دوستون دارم زیااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان جون
پاسخ
ما بیشتر
بابای ملیسا
23 خرداد 93 0:57
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی / چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی ضمن عرض سلام و تبریک خجسته میلاد منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر دوردونه بابا ، با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی ملیسا تشریف بیارید و با نقطه نظرات سازنده و یادگاریهای قشنگتون ، روزهای قشنگ ملیسا رو زیباتر کنید.
negin
9 آذر 93 15:57
دوست دارم سامی کوچولو با اون عکسای نازت عاشششششقتتتتممممم
مامان جون
پاسخ
مرسی نگین جونم