گل پسرم سامیارگل پسرم سامیار، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شازده کوچولو

بد بیاری

1392/12/29 23:42
نویسنده : مامان جون
370 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته به عید بود که چشم چپم کمی تار میدید.بعد از تشخیص پزشکان ماهر خانگیدرسخوانرفتم پیش متخصص چشم وایشون هم نامه بدست منو فرستادن بیمارستان رسول اکرم. وتشخیص دادن که بعله چشمم در گیر بیماری توکسوپلاسموز شده که متاسفانه فوق العاده برای جنین  که شما نازدونه باشید خطر ناکه ترسوو درمان شروع شد با قرص کورتن(قول ساز)و اسپیرومایسین(کمیاب).راستی بابایی با چه زحمتی توی بارون- بدون وسیله این داروهای گرون رو پیدا کرد تا من مصرف کنم  تا بلایی خدا نکرده سر شما میوه ی بهشتی نیاد.نمیدونی وقتی دکتر از عواقب این بیماری کوفتی میگفت منو  و بابایی چه حالی داشتیم.من که با تمام وجودم گریه میکردمگریهو برای سلامتیت دعا میکردم.و یاد اوری میکنم که همه مخصوصاااااااخاله ها و مامان رعنا حسابی برات دعا میکردن تا هیچ اسیبی به تو جیگر طلا نرسه.انشا لله
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرش
1 مرداد 94 10:08
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم